Chatbot segít választani, hogy mit olvass!


2024.10.26 - Balatonica
olvasás reggeli kávé

Mostantól mesterséges intelligencia segíti azokat az olvasókat, akik nehezen igazodnak el a gazdag könyvkínálatban. A Bookline regisztrált vásárlói már most kipróbálhatják az új könyvajánló chatbotot.




Az AI-alapú könyvajánló valós időben elemzi a vásárlók érdeklődési köreit, preferenciáit és olvasási szokásait a chatbot segítségével folytatott beszélgetések alapján, és ennek köszönhetően személyre szabott könyvajánlatokat ad – olvasható a Bookline közleményében. A vezető online könyvkereskedés szerint ez az újítás jelentősen meggyorsíthatja a vásárlást, akár néhány percre csökkentve annak idejét. A hagyományos böngészés helyett a felhasználók azonnali, célzott segítséget kapnak, hogy a számukra legmegfelelőbb könyvet választhassák ki.

A chatbot képes olyan könyveket is ajánlani, amelyekről a vásárló talán még nem is hallott, de amelyek valószínűleg felkeltik az érdeklődését. A fejlesztés célja, hogy még gazdagabb és interaktívabb vásárlási élményt nyújtson a könyvkedvelőknek.

 

 

Forrás: konyvesblog, Fotó: pixabay

KAPCSOLÓDÓ

>> Télen-nyáron olvasás: 3 balatoni könyvtár

>> Mihez kezd a mesterséges intelligencia a borokkal?